Udzielenie ulg w podatku od nieruchomości
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
wniosek podatnika oraz
Osoby fizyczne:
- dokumenty potwierdzające stałe miesięczne dochody (zaświadczenie o dochodach podatnika oraz wszystkich osób wspólnie z nim zamieszkujących)
- dokumenty stwierdzające stałe miesięczne wydatki (czynsz, gaz, energia, itp.)
- dokumenty potwierdzające okoliczności przedstawione we wniosku jako argument
- uzasadniający udzielenie ulgi
- oświadczenie osoby fizycznej, występującej z wnioskiem o ulgę w spłacie zobowiązań podatkowych o:
- stanie majątkowym, sytuacji rodzinnej, ciężarach finansowych,
Osoby prawne:
- oświadczenie osoby występującej z wnioskiem o ulgę w spłacie zobowiązań podatkowych o:
- stanie majątkowym, sytuacji rodzinnej, ciężarach finansowych,
- dokumenty potwierdzające okoliczności, na które powołuje się podatnik we wniosku
Komórka organizacyjna
Dział podatków i opłat lokalnych, pok. Nr 8 Tel. 91 418 85 21 wew. 29
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej
Termin i sposób realizacji
30 dni od dnia złożenia wniosku
Podstawa prawna
art. 67a § 1 pkt 3, art. 67b § 1 pkt 2, art. 207 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Ordynacja
podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) § 15 ust. 1 pkt 5 Rozporządzenia Ministra
Finansów z dnia 22 sierpnia 2005 r. w sprawie właściwości organów podatkowych (Dz. U. z 2005
r. Nr 165 poz. 1371 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w
sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2007 r. Nr 59, poz. 404 z późn. zm.).
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy stronie prawo odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w
Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Stepnica, w terminie 14 dni od daty doręczenia
decyzji.